Korzystaj z płatności BLIK, które dostępne są w aplikacji mobilnej Twojego Banku.
Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji mobilnej banku wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję. Możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej oraz dokonać przelewu na telefon.
Dlaczego warto?

Wygodnie płacisz i wypłacasz

Bezgotówkowo

Wystarczy telefon

Zakupy internetowe

Wypłaty z bankomatów

Płatności w sklepach
Przydatne informacje
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
- są posiadaczami konta osobistego lub pełnomocnikami ogólnymi do tego rachunku,
- posiadają urządzenie z zainstalowaną aplikacją mobilną swojego Banku.
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera lub aplikacji mobilnej Twojego Banku. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce swojego Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
domyślny | maksymalny | |
Płatności w sklepie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Wypłaty z bankomatu | 1 000 zł | 10 000 zł |
Przelew na telefon BLIK | 1 000 zł | 10 000 zł |
Limit pojedynczego przelewu 1 000 zł |
- Poinformuj kasjera o chęci dokonania płatności za pośrednictwem płatności BLIK lub wybierz taką opcję w sklepie internetowym, w którym dokonujesz zakupów.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Twojego Banku.
- Wprowadź kod BLIK na klawiaturze terminala w sklepie stacjonarnym lub w dedykowanym polu podczas płatności w sklepie internetowym.
- Zatwierdź operację w aplikacji poprzez wprowadzenie kodu PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga.
- To już wszystko - zakupy opłacone
- Wybierz formę wypłaty środków bez karty.
- Wybierz opcję wypłaty za pośrednictwem BLIK.
- Podaj kwotę transakcji.
- Wygeneruj kod BLIK w aplikacji mobilnej Twojego Banku.
- Wprowadź wygenerowany kod na klawiaturze w bankomacie.
- Potwierdź dokonanie operacji w aplikacji mobilnej Twojego banku, wprowadzając kod PIN do aplikacji, jeżeli kwota transakcji tego wymaga
- Wypłata dokonana
Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów.
- Aktualizuj na bieżąco swoje dane w Banku.
- Nie udostępniaj osobom trzecim kodu BLIK, ani kodu PIN do aplikacji mobilnej Twojego Banku.
- Zapobiegaj nieautoryzowanym transakcjom, m.in. poprzez odpowiednie zabezpieczenie urządzenia mobilnego.
- Aktualizuj system operacyjny oraz aplikację Banku.
- Stosuj oprogramowanie antywirusowe.
- Stosuj zapory bezpieczeństwa, jeżeli to możliwe.
- Aktualizuj przeglądarki internetowe.
- Chroń urządzenie mobilne na której masz aplikację Banku i nie przechowuj razem z nim kodu PIN oraz innych danych służących do odblokowania ekranu urządzenia mobilnego lub dostępu do aplikacji mobilnej.
Niezwłocznie zgłoś swojemu Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja Twojego Banku.