BLIK to popularny sposób płatności dostępny w aplikacji mobilnej BS Pay.
Dzięki usłudze BLIK możesz szybko, prosto i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych oraz w punktach usługowych bez konieczności podawania jakichkolwiek danych – wystarczy, że w aplikacji BS Pay wygenerujesz kod BLIK, po czym zatwierdzisz za jej pośrednictwem transakcję. Możesz także wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej oraz dokonać przelewu na telefon (usługa będzie dostępna wkrótce).
Wygodnie płacisz i wypłacasz
Bezgotówkowo
Wystarczy telefon
Zakupy internetowe
Wypłaty z bankomatów
Płatności w sklepach
Przydatne informacje
Z usługi mogą korzystać Klienci powyżej 13 roku życia, którzy:
W każdej chwili możesz zmienić wysokość limitów transakcyjnych logując się do portalu Kartosfera. Taką zmianę zgłosisz również za pośrednictwem Infolinii oraz w placówce swojego Banku.
W tabeli możesz sprawdzić jakie są limity dzienne transakcji dokonywanych za pośrednictwem usługi BLIK.
domyślny | maksymalny | |
Wypłata gotówki | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w sklepach | 1 000 zł | 10 000 zł |
Płatności w Internecie | 1 000 zł | 10 000 zł |
Zarejestruj/zaloguj się do portalu KartoSFERA.
W przypadku wymiany urządzenia, konieczna jest ponowna instalacja aplikacji BS Pay oraz aktywacja usługi BLIK. Postępuj zgodnie z powyżej opisanymi krokami.
Kolejność poszczególnych kroków może się różnić w zależności od wybranej sieci bankomatów
Niezwłocznie zgłoś swojemu Bankowi fakt utraty, kradzieży, przywłaszczenia lub nieuprawnionego użycia urządzenia mobilnego, na którym znajduje się aplikacja BS Pay. Pamiętaj, że aplikację możesz zablokować samodzielnie za pośrednictwem portalu Kartofsera lub dzwoniąc na Infolinię Banku.
PRZYDATNE LINKI
POMOC i KONTAKT
© 2022 Grupa BPS. Wszelkie prawa zastrzeżone