Deklaracja dostępności
Bank BPS S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.
Deklaracja dostępności dotyczy strony mojbank.pl.
Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:
Stan dostępności cyfrowej
Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.
Niedostępne treści
Niezgodność z ustawą
- Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
- Filmy nie mają audiodeskrypcji;
- Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
- Na części stron różnica kolorów między głównym nagłówkiem (H1) a tłem może być za mała i nie spełniać wymaganych standardów czytelności (kontrastu).
Treści nieobjęte przepisami
- Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
- Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
- Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego
Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja
- Data sporządzenia deklaracji:
- Data ostatniego przeglądu deklaracji:
Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.
Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje
Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej
Planujemy przed końcem 2025 wprowadzić wymagane zmiany, aby zapewnić kontrast kolorów na wszystkich stronach między głównym nagłówkiem (H1) a tłem.
Informacje zwrotne i dane kontaktowe
Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jakuba Gory — mailowo
Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.
Zgłaszając takie żądanie podaj:
- swoje imię i nazwisko,
- swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
- dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
- opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.
Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.
Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.
Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.
Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością
Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.
Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.
Jak możesz złożyć skargę?
Możesz to zrobić na kilka sposobów:
- telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z Infolinią Banku
- pisemnie – wysyłając list na adres: Bank BPS, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa lub na adres dowolnej placówki Banku BPS
- osobiście – w najbliższej placówce Banku BPS
- elektronicznie - poprzez system bankowości elektronicznej lub pocztę elektroniczną (
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. ) - na faks - poprzez kontakt z Infolinią Banku
- elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-52183-18320-AABST-12 w ramach usługi e-Doręczenia.
Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.
Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.
Pozostałe informacje
Dokładne informacje dotyczące spełnienia wymogów dostępności przez Bank BPS S.A. lub wybrany Bank Spółdzielczy z Grupy BPS znajdują się w deklaracji dostępności wybranego Banku. Lista Banków z linkiem do deklaracji dostępności dostępna poniżej. (Lista będzie aktualizowana).