Przejdź do głównej treści

Deklaracja dostępności

Bank BPS S.A. zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze.

Deklaracja dostępności dotyczy strony mojbank.pl.

Data publikacji strony internetowej: . Data ostatniej istotnej aktualizacji:

Stan dostępności cyfrowej

Ta strona internetowa jest częściowo zgodna z ustawą z 26 kwietnia 2024 r. o zapewnieniu spełnienia wymagań dostępności niektórych produktów i usług przez podmioty gospodarcze z powodu [niezgodności i wyłączeń] wymienionych poniżej.

Niedostępne treści

Niezgodność z ustawą

  • Pliki do pobrania ze strony - nie są przystosowane do wymogów dostęności;
  • Filmy nie mają audiodeskrypcji;
  • Elementy wyświetlane na mapie (pinezki) nie są dostępne za pomocą klawiatury - lista placówek dostępna za pomocą klawiatury wyświetla się obok mapy;
  • Na części stron różnica kolorów między głównym nagłówkiem (H1) a tłem może być za mała i nie spełniać wymaganych standardów czytelności (kontrastu).

Treści nieobjęte przepisami

  • Dokumenty opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo. Jeśli potrzebujesz, któregoś z nich w formie dostępnej, skontaktuj się z nami i wskaż, o który dokument chodzi.
  • Aktualności opublikowane przed 28 czerwca 2025 r. nie są dostępne cyfrowo.
  • Wszelkie treści na stronie nie dotyczące Klienta indywiduwalnego

Przygotowanie deklaracji dostępności i jej aktualizacja

  • Data sporządzenia deklaracji:
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:

Deklarację sporządziliśmy na podstawie badania przeprowadzonego przez RAE Sp. z o.o. Wyniki badania przedstawia Raport z audytu, otwiera się w nowym oknie.

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej

Planujemy przed końcem 2025 wprowadzić wymagane zmiany, aby zapewnić kontrast kolorów na wszystkich stronach między głównym nagłówkiem (H1) a tłem.

Informacje zwrotne i dane kontaktowe

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową tej strony internetowej możesz zgłosić do Jakuba Gory — mailowo Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub telefonicznie 722 255 013.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie podaj:

  • swoje imię i nazwisko,
  • swoje dane kontaktowe (np. numer telefonu, e-mail),
  • dokładny adres strony internetowej, na której jest niedostępny cyfrowo element lub treść,
  • opis na czym polega problem i jaki sposób jego rozwiązania byłby dla Ciebie najwygodniejszy.

Na Twoje zgłoszenie odpowiemy najszybciej jak to możliwe, nie później niż w ciągu 7 dni od jego otrzymania.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki poinformujemy Cię o tym. W tej informacji podamy nowy termin, do którego poprawimy zgłoszone przez Ciebie błędy lub przygotujemy informacje w alternatywny sposób. Ten nowy termin nie będzie dłuższy niż 2 miesiące.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Twoim żądaniu, zaproponujemy Ci dostęp do nich w alternatywny sposób.

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością

Jeżeli w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej przez Ciebie dostępności cyfrowej, a Ty nie zgadzasz się z tą odmową, masz prawo złożyć skargę.

Skargę masz prawo złożyć także, jeśli nie zgadzasz się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który zaproponowaliśmy Ci w odpowiedzi na Twój wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Jak możesz złożyć skargę?

Możesz to zrobić na kilka sposobów:

  • telefonicznie – w tym celu skontaktuj się z Infolinią Banku
  • pisemnie – wysyłając list na adres: Bank BPS, ul. Grzybowska 81, 00-844 Warszawa lub na adres dowolnej placówki Banku BPS
  • osobiście – w najbliższej placówce Banku BPS
  • elektronicznie - poprzez system bankowości elektronicznej lub pocztę elektroniczną (Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.)
  • na faks - poprzez kontakt z Infolinią Banku
  • elektronicznie na skrzynkę: AE:PL-52183-18320-AABST-12 w ramach usługi e-Doręczenia.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu gov.pl.

Możesz także poinformować o tej sytuacji Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w Twojej sprawie.

Pozostałe informacje

Dokładne informacje dotyczące spełnienia wymogów dostępności przez Bank BPS S.A. lub wybrany Bank Spółdzielczy z Grupy BPS znajdują się w deklaracji dostępności wybranego Banku. Lista Banków z linkiem do deklaracji dostępności dostępna poniżej. (Lista będzie aktualizowana).

BanklINK DO DEKLARACJI DOSTĘPNOŚCI
Bank BPS S.A. www.bankbps.pl/dostepnosc 
Bank Spółdzielczy w Cieszynie https://bs.cieszyn.pl/dostepnosc
Bank Spółdzielczy w Mszanie Dolnej https://bsmszana.pl/o-banku/deklaracja-dostepnosci/deklaracja-dostepnosci
Bank Spółdzielczy w Rymanowie https://bsrymanow.pl/deklaracja-dostepnosci/
Bank Spółdzielczy w Skierniewicach https://www.bsskierniewice.pl/dostepnosc
Bank Spółdzielczy w Tarnogrodzie https://bstarnogrod.pl/deklaracja-dostepnosci
Bank Spółdzielczy w Węgorzewie https://bswegorzewo.pl/o-banku/deklaracja-dostepnosci
Bank Spółdzielczy w Zawadzkiem https://bs-zawadzkie.pl/dostepnosc/
Bank Spółdzielczy w Ząbkowicach Śląskich https://www.bs-zabkowicesl.pl/deklaracja-dostepnosci
Bank Spółdzielczy w Żywcu https://www.bs-zywiec.pl/dostepnosc/
Morąsko-Zalewski Bank Spółdzielczy https://www.m-zbs.pl/dostepnosc
Podlasko-Mazurski Bank Spółdzielczy w Zabłudowie https://www.pmbank.pl/dostepnosc
Świętokrzyski Bank Spółdzielczy w Jędrzejowie https://www.bsswietokrzyski.pl/accessibility-statement/