Załatw to po sąsiedzku! – druga odsłona kampanii Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS
Rusza kolejna odsłona kampanii reklamowej Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS pod hasłem „Załatw to po sąsiedzku!”. Od początku lutego reklamy z ambasadorem marki, Tomaszem Jakubiakiem, emitowane będą w telewizji, następnie dołączą spoty radiowe i reklamy Internetowe. Kampania to zapowiedź licznych promocji dla klientów.
– Ubiegłoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” rozbudziła apetyt w Zrzeszeniu BPS. Tomasz Jakubiak został pozytywnie odebrany przez klientów. Z kolei skuteczność działań lokalnych, takich jak m.in. wyklejanie witryn placówek, chwalili sami pracownicy Banków Spółdzielczych. Sektor ma za sobą finansowo dobry rok, dlatego zdecydowaliśmy się na kontynuowanie kampanii i to z jeszcze większym rozmachem. Przekaz jest prosty: w Bankach Spółdzielczych z Grupy BPS każdy może znaleźć ofertę dla siebie, a placówkę Banku Spółdzielczego można znaleźć po sąsiedzku w ponad 1400 miejscowościach – mówi Krzysztof Kokot, Wiceprezes Zarządu Banku BPS, zrzeszającego Banki Spółdzielcze.
Rusza kampania telewizyjna
Po krótkiej przerwie świąteczno-noworocznej Grupa BPS wraca do aktywności reklamowej na początku lutego, od razu z mocnym akcentem w postaci kampanii telewizyjnej. W kampanii zostanie wykorzystany znany już z działań w Internecie spot wizerunkowy pokazujący, jak wiele w życiu mogą ułatwić dobre relacje sąsiedzkie. Wśród spraw, które warto załatwiać blisko domu są też te związane z naszymi finansami – właśnie po sąsiedzku, w jednej z 2200 placówek Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS.
– Start kampanii w lutym w telewizji to nieprzypadkowy wybór. Po pierwsze płynnie przechodzimy z aktywności reklamowej 2022 roku w nowy rok. Po drugie to czas, kiedy możemy skutecznie zawalczyć o uwagę widza, przez kilka tygodni znajdując się w TOP3 najintensywniej reklamujących się banków. Do tego zamierzamy dołączyć reklamy w radiu i kontynuować kampanię w Internecie, bo w tym kanale mamy najlepsze dotarcie do naszych potencjalnych klientów i możliwość pozyskiwania kontaktów. Dlatego nasz plan zakłada obecność online praktycznie do końca roku – wyjaśnia Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.
Promocyjne oferty kont, kart płatniczych i kredytów
W pierwszym kwartale 2023 roku Banki Spółdzielcze z Grupy BPS i Bank BPS przygotowały także atrakcyjną promocję dla klientów zakładających konta osobiste oraz aktywnie korzystających z kart płatniczych. Z kolei dla osób poszukujących kredytowania planowana jest kilkumiesięczna akcja premiowa z nagrodami finansowymi.
Tegoroczna kampania „Załatw to po sąsiedzku!” to kolejny etap działań komunikacyjnych Zrzeszenia BPS. Hasło kampanii, a także dobór narzędzi, podkreślają lokalny charakter Banków Spółdzielczych i ich otwartość na każdego klienta. Banki Spółdzielcze działają zarówno w mniejszych miejscowościach, jak i w dużych miastach w całej Polsce. Łącznie to 2200 placówek, co umożliwia wielu osobom załatwienie spraw w banku naprawdę blisko domu, dosłownie "po sąsiedzku".