Skip to main content

Podział na lata

Ruszyła nowa kampania internetowa Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS

W kampanii Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS wykorzystywane są reklamy personalizowane, stworzone z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI). Dzięki temu możliwy jest bezpośredni przekaz do osób w sąsiedztwie każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS w całej Polsce.

- W kolejnej odsłonie naszej kampanii „Załatw to po sąsiedzku!” połączyliśmy sąsiedzkość i lokalność z nowoczesną komunikacją marketingową w skali ogólnokrajowej. To nowy rozdział w komunikacji Grupy BPS. Dzięki wykorzystaniu możliwości, jakie daje sztuczna inteligencja, nasz ambasador Tomasz Jakubiak w reklamie osobiście zaprasza lokalnych klientów do poszczególnych Banków Spółdzielczych w całej Polsce. Przygotowaliśmy warianty naszej reklamy wideo do serwisu YouTube dla każdego z 307 Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu w Banku BPS.

Reklamy wyświetlane będą przez najbliższe trzy tygodnie w serwisie YouTube. Dzięki geolokalizacji, lokalny użytkownik zobaczy wariant reklamy, w którym pada nazwa najbliższego Banku Spółdzielczego Zrzeszenia BPS. W oparciu o dane takie jak: adres IP smartfonu lub komputera, lokalizacja w przeglądarce lub urządzeniu mobilnym oraz miejsce zamieszkania udostępnione np. w mediach społecznościowych, dana osoba „przypisywana jest” do Banku Spółdzielczego, którego siedziba znajduje się w promieniu ok. 15 km. Rozwiązanie to znacząco podnosi efektywność reklamy. A w przypadku Zrzeszenia BPS lokalny przekaz ma szczególne znaczenie, ponieważ poszczególne banki znane są pod swoimi nazwami i nie wszyscy klienci wiedzą o ich przynależności do Grupy.

Kampanię, którą właśnie rozpoczęliśmy, traktujemy jako wstęp do szerszych działań z wykorzystaniem sztucznej inteligencji w 2024 roku. Chcemy rozwijać to nowatorskie podejście do reklamy i przełożyć je zarówno na kampanie wzmacniające pozytywny wizerunek naszych Banków Spółdzielczych, jak i lokalne działania promujące konkretne produkty – dodaje Robert Szymański.

Z reklam wyświetlanych w serwisie YouTube użytkownicy mogą przejść bezpośrednio na zrzeszeniową stronę internetową https://mojbank.pl/znajdz-placowke, gdzie znajduje się formularz kontaktowy. Jeśli ktoś woli tradycyjną wizytę w oddziale, na stronie podane są dane kontaktowe Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS.

Zobacz wyjątkową kampanię wygenerowaną prze sztuczną inteligencję na naszym profilu na LinkedIn.

 

Znajdziesz nas też tutaj

© 2024 Grupa BPS. Wszelkie prawa zastrzeżone

Cookies