Przejdź do głównej treści

Lokalność i autentyczność – blisko 500 bohaterów nowych reklam Banków Spółdzielczych z Grupy BPS

224 klientów i 224 pracowników Banków Spółdzielczych Grupy BPS z całej Polski wystąpiło w nowej kampanii reklamowej. Hasło przewodnie „Załatw to po sąsiedzku” wsparte jest dodatkowo informacją o blisko 3 milionach klientów, którzy już skorzystali z usług Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w serwisie YouTube oraz w telewizji adresowalnej.

224 Reklamy 870 x 440 1

Kilka miesięcy pracy i 28 miast

Prace nad kampanią trwały kilka miesięcy – od castingów, przez organizację planów zdjęciowych, aż po nagrania w 28 miastach w całej Polsce. W każdej lokalizacji powstawały spoty dla kilku Banków Spółdzielczych z okolicy.

W rolach głównych wystąpili pracownicy i klienci lokalnych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS – osoby, które są blisko banku na co dzień. W ten sposób przekaz płynący z reklamy: „łączy nas więcej, niż nam się wydaje” nabiera wyjątkowej autentyczności. To już nie tylko wspólne sprawy, które można załatwić po sąsiedzku, ale też relacje, zaufanie i codzienne doświadczenia.

Kampania ogólnopolska i lokalna w jednym

– Ta kampania to kontynuacja naszej strategii, którą realizujemy od 2020 roku – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS. – Do ogólnopolskich działań reklamowych dokładamy teraz lokalne spoty, które będą emitowane w rejonie działalności danego banku spółdzielczego – na platformie YouTube oraz w ramach telewizji adresowalnej. Dodatkowo poszczególne Banki Spółdzielcze mogą je wykorzystywać we własnych akcjach – np. w swoich mediach społecznościowych. Centralna produkcja pozwala nam ograniczyć koszty, zachowując wysoką jakość materiałów i spójność z kampanią ogólnopolską emitowaną m.in. w TV.

Precyzyjne dotarcie do widzów

Reklamy będą emitowane od 10 czerwca aż do jesieni – z różną częstotliwością. Każda reklama zawiera indywidualne zaproszenie do konkretnego Banku Spółdzielcze z Grupy BPS. Kampania, choć przygotowana na poziomie Banku Zrzeszającego, ma wyraźnie lokalny charakter i buduje relację z konkretnymi społecznościami. Wykorzystuje technologię AI, ale w połączeniu z wyjątkowo ludzkim i sąsiedzkim motywem, czyli lokalnymi ambasadorami – rzeczywistymi klientami i pracownikami Banków Spółdzielczych

Zobacz making of z produkcji spotów: Kampania Personalizowana 2025 - Making of

Kredyt na Twoje potrzeby

bieżące wydatki
Szukasz gotówki na bieżące wydatki?

remont
Planujesz remont domu lub mieszkania?

wyjazd
Nie chcesz odkładać wymarzonego wyjazdu?
edukacja
Chcesz się rozwijać albo opłacić edukację dzieci?
wyjątkowy czas
Czeka Cię wyjątkowy czas, który wymaga dodatkowych pieniędzy w Twoim portfelu?
inne plany
A może masz jeszcze inne plany?

Sprawdź ofertę Banku BPS!
Dlaczego warto?

  • 10,19% oprocentowanie
  • Twoja rata kredytu nie zmieni się
  • nie zapłacisz prowizji za udzielenie kredytu
  • kwota nawet do 20 000 zł
  • okres kredytowania do 8 lat
  • Codziennie nagrody do wygrania w "Loterii na okrągło"

Rzeczywista roczna stopa oprocentowania (RRSO) dla kredytu Bezpieczna Gotówka wnioskowanego w Placówce Banku dla nowego Klienta  wynosi  11,62 %, całkowita kwota kredytu (bez kredytowanych kosztów) 20 000 PLN, całkowita kwota do zapłaty 23 548,65 PLN, oprocentowanie nominalne 10,19% stałe w skali roku, całkowity koszt kredytu 3 548,65 PLN (w tym: prowizja 0 PLN, odsetki 3 296,65 PLN, suma opłat miesięcznych za prowadzenie rachunku iKonto w całym okresie kredytowania wynosi 252 PLN), 36 miesięcznych rat równych w wysokości po 647,13 PLN. Kalkulacja została dokonana na dzień 15 listopada 2022r. na reprezentatywnym przykładzie. Powyższa informacja nie stanowi oferty w rozumieniu art. 66 Kodeksu Cywilnego. Powyższe wyliczenie ma charakter szacunkowy i nie uwzględnia ewentualnych kosztów dodatkowych związanych z wcześniejszą spłatą pożyczek i kredytów udzielonych przez inne instytucje finansowe.