Lokalność i autentyczność – blisko 500 bohaterów nowych reklam Banków Spółdzielczych z Grupy BPS
224 klientów i 224 pracowników Banków Spółdzielczych Grupy BPS z całej Polski wystąpiło w nowej kampanii reklamowej. Hasło przewodnie „Załatw to po sąsiedzku” wsparte jest dodatkowo informacją o blisko 3 milionach klientów, którzy już skorzystali z usług Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Spoty reklamowe będzie można zobaczyć w serwisie YouTube oraz w telewizji adresowalnej.
Kilka miesięcy pracy i 28 miast
Prace nad kampanią trwały kilka miesięcy – od castingów, przez organizację planów zdjęciowych, aż po nagrania w 28 miastach w całej Polsce. W każdej lokalizacji powstawały spoty dla kilku Banków Spółdzielczych z okolicy.
W rolach głównych wystąpili pracownicy i klienci lokalnych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS – osoby, które są blisko banku na co dzień. W ten sposób przekaz płynący z reklamy: „łączy nas więcej, niż nam się wydaje” nabiera wyjątkowej autentyczności. To już nie tylko wspólne sprawy, które można załatwić po sąsiedzku, ale też relacje, zaufanie i codzienne doświadczenia.
Kampania ogólnopolska i lokalna w jednym
– Ta kampania to kontynuacja naszej strategii, którą realizujemy od 2020 roku – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS. – Do ogólnopolskich działań reklamowych dokładamy teraz lokalne spoty, które będą emitowane w rejonie działalności danego banku spółdzielczego – na platformie YouTube oraz w ramach telewizji adresowalnej. Dodatkowo poszczególne Banki Spółdzielcze mogą je wykorzystywać we własnych akcjach – np. w swoich mediach społecznościowych. Centralna produkcja pozwala nam ograniczyć koszty, zachowując wysoką jakość materiałów i spójność z kampanią ogólnopolską emitowaną m.in. w TV.
Precyzyjne dotarcie do widzów
Reklamy będą emitowane od 10 czerwca aż do jesieni – z różną częstotliwością. Każda reklama zawiera indywidualne zaproszenie do konkretnego Banku Spółdzielcze z Grupy BPS. Kampania, choć przygotowana na poziomie Banku Zrzeszającego, ma wyraźnie lokalny charakter i buduje relację z konkretnymi społecznościami. Wykorzystuje technologię AI, ale w połączeniu z wyjątkowo ludzkim i sąsiedzkim motywem, czyli lokalnymi ambasadorami – rzeczywistymi klientami i pracownikami Banków Spółdzielczych
Zobacz making of z produkcji spotów: Kampania Personalizowana 2025 - Making of