Skip to main content

Podział na lata

Już blisko 3 mln klientów korzysta z Banków Spółdzielczych Grupy BPS

Wystartowała nowa kampania telewizyjna Banków Spółdzielczych z Grupy BPS i Banku BPS. Jej hasło przewodnie pokazuje skalę działania i siłę banków „po sąsiedzku”. Dla osób, które jeszcze nie znają Banków Spółdzielczych, dobrym argumentem do sprawdzenia ich oferty będzie informacja o blisko 3 milionach zadowolonych klientów.

Celem naszej nowej kampanii zrzeszeniowej jest pokazanie potencjalnym klientom, że również oni mogą skorzystać z usług Banków Spółdzielczych z Grupy BPS. Prawdopodobnie mają taki bank bardzo blisko siebie, po sąsiedzku. Naszym koronnym argumentem jest skala działania: blisko 3 mln klientów już korzysta z usług Banków Spółdzielczych Zrzeszenia BPS, ma w nich konto lub kredyt, korzysta z karty, bankuje internetowo albo płaci mobilnie. To pokazuje siłę Grupy BPS, a więc wiarygodność, stabilność i atrakcyjność oferty. Są miliony powodów, żeby nas odwiedzić i przekonać się osobiście – mówi Robert Szymański, Dyrektor Biura Marketingu Banku BPS.

W nowej kampanii reklamowej wyświetlane będą spoty z udziałem pracowników i klientów Banków Spółdzielczych Grupy BPS oraz Banku BPS. Główne hasło kampanii bazuje na mechanizmie społecznego dowodu słuszności i brzmi: „Już blisko 3 mln klientów korzysta z Banków Spółdzielczych Grupy BPS. A Ty znasz już ofertę banku po sąsiedzku?”.

Reklamy wyświetlane będą zarówno w głównych stacjach telewizyjnych, takich jak TVP, TVN czy Polsat, jak też w licznych programach tematycznych. Kampania ogólnopolska będzie miała również swoją odsłonę w Internecie.

Bank BPS zapowiada już kolejną odsłonę lokalnych kampanii reklamowych z wykorzystaniem sztucznej inteligencji (AI) oraz geotargetowaniem. Głównym kanałem będzie YouTube oraz nowoczesna telewizja adresowalna, która umożliwia bardzo precyzyjne dotarcie do grupy docelowej.

Pracujemy teraz nad poszerzeniem reklamy ogólnopolskiej o reklamy lokalne dla każdego z banków naszego Zrzeszenia. Ich wyjątkowość zapewni obecność rzeczywistego pracownika i klienta. To będą realni ambasadorzy poszczególnych banków. Na wiosnę będziemy mogli powiedzieć nieco więcej na ten temat. Teraz chciałbym podkreślić, że to dzięki najnowocześniejszym rozwiązaniom produkcyjnym i nowatorskiemu podejściu do planowania mediów mamy możliwość wyświetlania klientowi reklamy dokładnie tego Banku Spółdzielczego z Grupy BPS, który znajduje się w jego sąsiedztwie – wyjaśnia Robert Szymański.

Za kreację i produkcję spotów reklamowych odpowiada Agencja ESKADRA, media zaplanował i zakupił Wavemaker.

Zachęcamy do zapoznania się z naszą reklamą: https://www.youtube.com/watch?v=cZ-fD10IGXs

Znajdziesz nas też tutaj

© 2024 Grupa BPS. Wszelkie prawa zastrzeżone

Cookies