Bank BPS i wybrane Banki Spółdzielcze z Grupy BPS udostępniły płatności BLIK

Od 8 czerwca klienci Banku BPS oraz wybranych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS mogą korzystać z BLIKA. Dzięki temu wygodnie i bezpiecznie zapłacą za zakupy w Internecie i sklepach stacjonarnych oraz wypłacą pieniądze z bankomatów. Kolejne Banki Spółdzielcze zrzeszone z Bankiem BPS zaczną udostępniać usługę BLIK w najbliższym czasie.

Klienci Banku BPS oraz wybranych Banków Spółdzielczych z Grupy BPS mogą korzystać z BLIKA poprzez aplikację BS Pay. Aplikacja dostępna jest na urządzeniach z systemem Android oraz iOS.

– Oferujemy klientom kolejną usługę płatności mobilnych jaką jest BLIK. Wprowadzenie tej formy płatności mobilnych do oferty Banku BPS i Banków Spółdzielczych z Grupy BPS, dobrze wpisuje się w obecny czas obostrzeń spowodowanych pandemią, kiedy klienci ograniczają płatności gotówką i realizują je bez jej udziału. Chcę też podkreślić, że to nie koniec wprowadzania nowych płatności mobilnych w Grupie BPS, wkrótce wdrożymy kolejne – mówi Artur Adamczyk, Prezes Zarządu Banku BPS S.A.

Dzięki BLIK klienci mogą szybko i bezpiecznie płacić w sklepach internetowych, stacjonarnych i w punktach usługowych oraz wypłacać gotówkę w bankomatach bez użycia karty płatniczej. W najbliższym czasie Bank BPS planuje poszerzyć ofertę o możliwość dokonania przelewu na telefon. Szczegóły na www.bankbps.pl/blik

– Jesteśmy dumni z tego, że płatności mobilne BLIK są już dostępne dla klientów Banku BPS i Banków Spółdzielczych Grupy BPS. Naszą ambicją jest umożliwienie płacenia w ten sposób każdemu, kto korzysta z usług bankowych. BLIK jest ulubionym sposobem płatności bezgotówkowych Polaków, jestem przekonany, że klienci Banków Spółdzielczych będę zachwyceni tym, że mogą nim płacić i bardzo docenią to rozwiązanie – mówi Dariusz Mazurkiewicz, Prezes Polskiego Standardu Płatności, operatora systemu BLIK.

Według użytkowników bankowości mobilnej, BLIK błyskawicznie stał się najwygodniejszą i jedną z najczęściej wybieranych metod płatności w internecie. Od końca 2018 roku jest wykorzystywany częściej niż karty płatnicze. Łącznie w pierwszym kwartale tego roku Polacy zrealizowali blisko 78 milionów transakcji BLIKIEM, a przez 5 lat funkcjonowania systemu – ponad 430 milionów transakcji. BLIKIEM można nie tylko wygodnie płacić w Internecie oraz w sklepach stacjonarnych, ale także wypłacać pieniądze z bankomatu oraz przelewać pieniądze na numer telefonu – bez znajomości numeru rachunku bankowego.

BLIK to ogólnokrajowy, powszechny standard płatności, który wykorzystuje najnowocześniejsze technologie. BLIKA udostępnia już 14 banków lub grup bankowych. Możliwość skorzystania z BLIKA w aplikacjach bankowości mobilnej ma obecnie ponad 90 proc. wszystkich klientów krajowych instytucji finansowych. Za rozwój systemu odpowiada spółka Polski Standard Płatności (PSP).

BLIK w Banku BPS – sprawdź szczegóły

BPS_20-05-25_baner__667x277_blik.png

Formularz kontaktowy

Wpisz lokalizację

wybierz placówkę i zamów kontakt z wybranego Banku

Znajdziesz nas też tutaj

© 2020 Grupa BPS. Wszelkie prawa zastrzeżone